switchbutton
Vacatures | Contact |
 random header image
 

Betaalbewijs sturen

Wanneer u een brief van het Nationaal Incasso Bureau heeft ontvangen terwijl u al heeft betaald, dan kan het zijn dat uw betaling niet correct is verwerkt, of dat deze (nog) niet door onze opdrachtgever is ontvangen.

Op deze pagina kunt u uw betaalbewijs naar het Nationaal Incasso Bureau sturen. Hieronder kunt u uw (betaal)gegevens invullen om te bewijzen dat u aan ons heeft betaald. Het is ook mogelijk om een bestand toe te voegen in de bijlage van dit bericht.

Zodra wij uw betaalbewijs hebben ontvangen, maken wij een aantekening in uw dossier dat uw betaling onderweg is. Omdat bij bankbetalingen vaak een verwerkingstijd van minimaal vijf werkdagen geldt, is het belangrijk uw betaalbewijs snel aan ons door te geven. Maakt u gebruik van internet bankieren? Stuur dan via e-mail een kopie van de afschrijving op uw rekening naar info@nibincasso.nl.

Wij zullen dan onze opdrachtgever vragen dit te controleren. Wij vragen u om hier in ieder geval altijd het vorderingsnummer te vermelden, zodat wij uw betaalbewijs correct kunnen verwerken.

Uw gegevens

Vorderingsnummer(s) *    
   
Achternaam * Voorletters * Geboortedatum
Postcode Huisnummer E-mail adres
Telefoonnummer    
   
Uw betalingsgegevens

Bedrag dat u betaald heeft Datum betaling Naam Betaler
Woonplaats betaler Van rekeningnummer Betaald aan
Op rekeningnummer    
   
Upload eventueel een betaalbewijs mee (max 2mb).
     
   

Mocht u meerdere documenten willen sturen dan kunt u deze versturen naar info@nibincasso.nl of dan kunt u contact opnemen met het Nationaal Incasso Bureau via telefoonnummer 088 122 22 22.